DNV GL

Klimakutt: Skipsfarten henger etter – på vei over til LNG

Klimakutt: Skipsfarten henger etter – på vei over til LNG

Vil ha 30 prosent miljøkrav i nye anbud

Vil ha 30 prosent miljøkrav i nye anbud

Topplederdebatt: Hvordan kan vi doble grønn eksport?

Topplederdebatt: Hvordan kan vi doble grønn eksport?

Debatt: Grønn skipsfart er den nye oljen… eller?

Debatt: Grønn skipsfart er den nye oljen… eller?

Vind i seilene: Nå er gammel teknologi på vei tilbake

Vind i seilene: Nå er gammel teknologi på vei tilbake

Ammoniakk-håndbok for skip er klar

Ammoniakk-håndbok for skip er klar

Boost for LNG som drivstoff

Boost for LNG som drivstoff

16 rederier vil seile med hydrogendrevet bulkskip

16 rederier vil seile med hydrogendrevet bulkskip

Færre har tro på vekst i oljeindustrien i år: – De har sett hva peak oil kan se ut som

Færre har tro på vekst i oljeindustrien i år: – De har sett hva peak oil kan se ut som

Disse sertifikatene er grunnlaget for hele «Helge Ingstad»-konflikten mellom staten og DNV GL

Disse sertifikatene er grunnlaget for hele «Helge Ingstad»-konflikten mellom staten og DNV GL

DNV GL slår tilbake: – Ingstad-havariet var en varslet katastrofe

DNV GL slår tilbake: – Ingstad-havariet var en varslet katastrofe

Derfor saksøker staten DNV GL
Debatt

Derfor saksøker staten DNV GL

Autonomikonkurranse skal sikre innovasjon

Autonomikonkurranse skal sikre innovasjon

Bygger hydrogenanlegg på base i Florø

Bygger hydrogenanlegg på base i Florø

Lagrer og transporterer hydrogen i olje – unngår eksplosjonsfare

Lagrer og transporterer hydrogen i olje – unngår eksplosjonsfare