
Nå kan det være slutt for verdens største passasjerfly
Langvarig jomfruferd for den soldrevne «pseudo-satellitten».
Er konstruert for 20-timers flyturer.
Airbus-flyet, som Norwegian mottar om et år, skal få enda større rekkevidde.
Nå har Airbus også en 220-serie.
Kostet 66 mennesker livet.
Gi det seks-sju år, så kan bilen din bli plukket opp av en drone.
Formasjonsflygning med H160. Blir ambulansehelikopter i 2019.
Den endelige havarirapporten er klar.
Singapore Airlines er lanseringskunde på A350-900 ULR.
Norwegian får sine første maskiner i 2019.
Er i ferd med å trappe ned produksjonen av A380.
Fra Super Guppy til Beluga XL.
Airbus, Siemens og Rolls-Royce lanserte nytt samarbeid.
Laminærstrømvinger kan kutte drivstoffbruken betraktelig.
I dag overleveres fly nummer 10 000.
Utrolig lavt drivstofforbruk, sier flygeren.
Nytt Airbus-system.
30 eksemplarer av «B757-erstatteren».
Hva skjedde egentlig med girboksen under veitransport i Australia?
Flaue feil forsinker flere fly
Airbus søker om nytt patent.
– En ulykke det er mulig å overleve.
Har tatt patent på «ultra-raskt luftfartøy» med plass til 20 personer.
Ville ikke kommentere konkurrenten.
Lydløs versjon av Blériots tur i 1909.
Og nå kommer et nytt Nordsjø-helikopter som skal erstatte Super Puma.
Kan frakte to A350-vinger samtidig.
Lanserer fire konkrete alternativer når Dash 8 skal pensjoneres.
Piloter gir mer, ikke mindre, flysikkerhet.
Se Airbus-video.
Det tok 19 år å produsere de første tusen flyene. De siste tusen tok 19 måneder.
Ett steg nærmere levering.