• TU
  • Digi.no
  • Inside Telecom
  • Veier24
  • TU Jobb
  • Bygg
  • Elbil
  • Energi
  • Maritim
  • Video
Om infokapsler
Elektrisk
Meny
Ledige jobber Konferanser Bli Ekstra-abonnent
Søk
Logg inn

A-Å

  • Arkitektur
  • Bioteknologi
  • Bygg
  • Elbil
  • Energi
  • Forbrukerteknologi
  • Forsvar
  • Hvordan virker

 

  • Industri
  • IT
  • Karriere
  • Klima
  • Maritim
  • Motor
  • Podkast
  • Samferdsel

 

  • Skip
  • Solkraft
  • TU Multimedia
  • TU VR
  • Vannkraft
  • Video
  • Vindkraft
  • Meninger

  • Analyse
  • Debatt
  • Kommentar
  • Ekstra

  • eBlad
  • Nyhetsbrev

For annonsører

  • Bannere, stilling og papir

Byråtjenester fra TUM Studio

  • Informasjon og priser
  • Innholdsmarkedsføring
  • BrandStory

Tjenester:

  • Nyhetsbrev
  • TUJobb
  • TU Event
  • TU BrandStory
  • Story Labs
  • Prisguide.no

Sider i TU Media:

  • Digi.no
  • Inside Telecom
  • Veier24
  • TU Bygg
  • TU Elektrisk
  • TU Energi
  • TU Maritim

Logget inn som

Min side Logg ut
MS Medstraum er en batterielektrisk hurtigbåt med marsjfart 23 knop, toppfart 27 knop. Den er 30 meter lang, ni meter bred og tar 147 passasjerer med et mannskap på tre.

Dette er årets skip

TUs spåkule fikk 1270 svar og fire vinnere: «Det var kjekt å ta feil om Trump og CO2-lager»

TUs spåkule fikk 1270 svar og fire vinnere: «Det var kjekt å ta feil om Trump og CO2-lager»

Få gratis nyhetsbrev

Annonsørinnhold fra DNV

Vi jobber for å sikre liv, verdier og miljø

Spåkula 2020: Slik ble fasiten

Ny rapport: Ladbare hybridbiler kjører stort sett fossilt. Regjeringen strammer inn avgiftene

Oslo vil ikke kreve penger for inntauede sparkesykler

Sparkesykkel-selskap vil ha med bransjen på å rydde opp i kaoset

Tørris skal sikre verdensrekord for elektrisk motorsykkel

Annonsørinnhold fra Hexagon

4 strategier for å få mer ut av digitale tvillinger og skape din smarte digitale virkelighet

Avinor kjøper nytt elfly i stedet for å reparere det som havarerte

Første elfly er sertifisert: – Et spennende gjennombrudd

Kommentar Ole Petter Pedersen Redaktør

Rekkevidde er ikke elbilenes store hinder. Ladehastigheten er problemet

Trosset steinras og virus: Nå er verdens raskeste el-katamaran klar til bruk

Silisium-konkurrenten: Denne halvlederen kan gi elbiler lengre kjørelengde og mer kraft fra solcellene

Airbus og Rolls-Royce skrinlegger hybridfly-prosjekt med norsk generator

Elbiler har blitt billigere i hele verden på grunn av salget i Norge

Denne bilen er helt avgjørende for Volkswagens CO2-mål

EU ønsker å kvitte seg med bruk-og-kast-kultur: Forbrukere må ha rett til reparasjon

Bytt ut forhjulet, så har du en elsykkel

Annonsørinnhold fra Computas

– En klassisk felle å vippe alt over i skyen og jobbe på samme måten som før

Alle drosjer i Hordaland skal bli elektriske

Ny el-motorsykkel kan gå 32 mil med toppfart på 200 km/t

Vi testet Mercedes-Benz EQC på langkjøring over fjellet vinterstid. Her er dommen

Hyundai vil bygge flere elbiler på samme rullebrett-plattform. Tror på store besparelser

Elbilsalget skyter fart igjen

Ekstern batteripakke satte lovende el-passasjerfly i brann under test

Til våren kan du leie elbåt langs Oslofjorden: – Noen må tørre å satse

Pininfarina-klassikeren har blitt elbil med manuelt gir og uten hurtiglading. Prisen er heftig

Bygges på skateboard-plattform: Hyundai og Kia satser én milliard på britisk elvarebil

Ny dekktype gir 35 km økt rekkevidde

Hver femte bil Peugeot skal selge i år, skal gå på strøm. Bare slik kan de unngå store klimabøter

Verdens største produsent av fritidsbåter tenker helt nytt

Bekymret for batterilevetiden? Her er batterinerdens beste tips

Volkswagen frykter å bli det nye Nokia: kutter hydrogen til fordel for elbil

Neste generasjon Mirai i produksjon til høsten

Det vil koste over 600 kroner å lade denne bilen hos Ionity uten avtale

Ny rapport: Elbilen kan utrydde hver fjerde jobb i tysk bilindustri

Hårvekstlys, elmotorsykler og bordtennisrobot. Se videoen fra CES 2020

Autocar: Aston Martin dropper Rapide E

Dronefisk og undervannsdroner i Las Vegas – grunn til å være forberedt på at dette markedet vil utvikle seg

Den norske startupen satser på å revolusjonere flytting. Nå blir de vist fram på BBC

Kommentar Jan M. Moberg Adm. dir. & ansv. red.

På den enorme teknologimessa så vi ikke snurten av FNs bærekraftsmål noe sted

Last flere artikler

Adm. direktør og ansv. redaktør:
Jan M. Moberg
Digitalredaktør TU Media:
Svein-Erik Hole
Redaktør TU.no:
Tor M. Nondal
Redaktør Teknisk Ukeblad:
Tormod Haugstad
Personvern/cookies
Brukeravtale
All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2023 Teknisk Ukeblad Media AS
Annonsere:
Informasjon og priser
Abonnere:
Papirabonnement
Digitalt abonnement
Kontakt oss:
Kontaktinformasjon
E-post redaksjonen:
Nett - papir/blad
RSS:
RSS-feed forside
Nyhetsbrev:
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Besøksadresse:
Teknisk Ukeblad Media AS
Grensen 3, 0159 Oslo
Postadresse:
Teknisk Ukeblad Media AS
Postboks 380 Sentrum, 0102 Oslo
Fakturaadresse:
Teknisk Ukeblad Media AS
Postboks 380 Sentrum, 0102 Oslo
faktura@tu.no
Telefon/faks:
23 19 93 00/23 19 93 01