
Frykter «grønn skipsfart» blir glemt: – Tonnevis med slike handlingsplaner har havnet i skuffen
På tross av den økende kritikken.
Zero skulle gjerne sett enda tøffere ambisjoner.
Utviklingen går i riktig retning, men ikke raskt nok, kommer det fram i en ny rapport.
Størst potensiale i gamle bygg.
Skipene som ligger på Vippetangen hver dag kan ikke bruke strømmen.
Kraftig subsidiering av elektriske nyttekjøretøy.
Sterk kritikk mot statsbudsjettet.
Politisk krav om å satse mer på nullutslippsteknologi.
Zero vil kjøre på.
Opprinnelsesgarantiene skaper debatt igjen.
Nye anbud kan gi Ampere 2 og 3.
Vil bygge om for flere hundre millioner.
Kan ikke garantere at fordelene blir videreført til neste stortingsvalg.
Men høyere byggekostnader.
Anbefaler Olje- og energidepartementet å gi tillatelse.
To tyrkiske verft skal dele på jobben.
DEBATT: Zero er uenige med Naturvernforbundet.
Tross regjeringens krav om at nye fergekontrakter skal stille krav om nullutslipps- eller lavutslippsfartøy.
Et ladepunkt per tiende elbil.
Norske kraftutbyggere får utsatt byggefrist.
– En enorm forskjell.