CO2-fangst

Ap mener Frps nei til karbonfangst er industrifiendtlig

Oslo Frp til frontalangrep på regjeringens største klimagrep

Kommentar
Norges nye forsøk på månelanding må klaffe. Ellers kan det koste Norge dyrt
Ole Petter Pedersen - Redaktør

CO₂-fangst i Oslo utsatt i minst to år: – Vi har ikke gitt opp

Ap: Skuffende at regjeringen ikke går videre på Klemetsrud

Regjeringen satser på CO2-fangst i Brevik og CO2-lager i Nordsjøen

EU: CO2-fangst fra biologisk materiale kan ikke trekkes fra i utslippsregnskapet

Byrådslederen om karbonfangst på avfallsforbrenning: – Oslo kan bli den byen som alle kan lære av

Sjefen for nye Aker Carbon Capture om CO₂-fangst: – Markedsmulighetene er store

Nå skal svenskene finne ut av hvordan de best kan frakte fanget CO2

Ny rapport: Dropp renseprosjektet for CO2 i Oslo

Reklamerer med CO₂-fangst fra lufta. Er på jakt etter å kjøpe CO₂ fra industrien

CO2-fangst kan bli flere år forsinket – regjeringen håper EU skal ta noe av regningen

I dag starter Aker Solutions CO2-fangst fra det svenske raffineriet
