
Hydrogenferga ble valgt etter stor intern strid. Nå er oppstarten utsatt i ett år
Tormod Haugstad kommenterer.
Se oversikten over tiltak.
Professor: – Elbilister kjører mer økonomisk og dermed tryggere.
Testes av danske forskere.
Vegvesenet gjorde få endringer da tunnelen ble rehabilitert.
Måtte hente inn fransk lovverk.
Kun testet ut i et par andre land.
Jernbaneverket lanserer ny applikasjon.
– Vi kan ikke se bort fra sammenhengen.
Passerte rekordåret i 2011.
Aktuelt over fire av kryssingene langs Fergefri E39.
Her er de tre viktigste punktene.
Reduserer reiseveien med 13 kilometer.
Og vil gi flere lastebiler i Oslo sentrum.
Må gi plass.
Plukker fortsatt opp plastfiber.
El-biler i kollektiv-feltet gir ti minutters forsinkelser.
Gikk for tregt.
Vil føre til store besparelser for samfunnet, ifølge Vegvesenet.
– For lite erfaring.
Til tross for usikkerhet rundt stabiliteten i grunnen.
Med 100 kilo sprengstoff.
2.000 kubikkmeter med løse Leca-kuler er på plass.
Full stopp i fem dager.
Den nye svingbrua over Skansen i Trondheim kunne ikke åpnes.
Kollapser ti bruer i året.
Flere muligheter dersom brukassa ikke er for skadet.
Ingenting som tyder på feil i konstruksjonen.
Naboer ikke overrasket.
Den norske fjellheimen må bilistene se langt etter.
Åpnet for 18 måneder siden.
Må bruke spesiell boreteknikk.
Ser du hva det er?