Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner

Fartsgrense

London: Fartsgrensen satt ned – antall ulykker stupte

London: Fartsgrensen satt ned – antall ulykker stupte

Refser Høyres fartsgrense på 120 km/t: – En veldig dårlig ide

Refser Høyres fartsgrense på 120 km/t: – En veldig dårlig ide

Dette er motorveiene Vegvesenet vil slanke

Dette er motorveiene Vegvesenet vil slanke

Vil slanke 23 motorveiprosjekter – mener det kan bidra til å unngå overoppheting av økonomien 

Vil slanke 23 motorveiprosjekter – mener det kan bidra til å unngå overoppheting av økonomien 

Sånn gikk det da smarte fartsdumper ble testet ut i Norge

Sånn gikk det da smarte fartsdumper ble testet ut i Norge

IEA foreslår å senke fartsgrensen med 10 km/t for å redusere oljeforbruket

IEA foreslår å senke fartsgrensen med 10 km/t for å redusere oljeforbruket

Å øke fra 90 til 110 km/t gir ikke nytte for den viktigste næringstrafikken. Da blir det lite igjen
Debatt

Å øke fra 90 til 110 km/t gir ikke nytte for den viktigste næringstrafikken. Da blir det lite igjen

Slik bør norske hovedveier bygges
Debatt

Slik bør norske hovedveier bygges

Strid om fartsgrensen: – Formidabelt mye å spare på 90 km/t framfor 110 km/t

Strid om fartsgrensen: – Formidabelt mye å spare på 90 km/t framfor 110 km/t

Spania innfører 30-sone i alle landets byer – har blitt foreslått i Oslo tidligere

Spania innfører 30-sone i alle landets byer – har blitt foreslått i Oslo tidligere

Rullestoler kan få kjøre 50 prosent fortere

Rullestoler kan få kjøre 50 prosent fortere

Østerrikes regjering vil la elbiler kjøre fortere enn fossilbiler

Østerrikes regjering vil la elbiler kjøre fortere enn fossilbiler

Super-elsykkel skal kjøre i 45 km/t på danske sykkelstier

Super-elsykkel skal kjøre i 45 km/t på danske sykkelstier

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS