Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner

Alstom

Norske tog har hevet kontrakten for oppgradering av lokaltog

Norske tog har hevet kontrakten for oppgradering av lokaltog

De skal bygge Europas raskeste og mest energieffektive tog

De skal bygge Europas raskeste og mest energieffektive tog

Storbritannia kan få sin første flåte hydrogentog

Storbritannia kan få sin første flåte hydrogentog

Nytt land tar i bruk hydrogentog til persontransport

Nytt land tar i bruk hydrogentog til persontransport

Mener hydrogentog er den beste løsningen for Nordlandsbanen

Mener hydrogentog er den beste løsningen for Nordlandsbanen

Tyskland går inn i ny testfase for hydrogentog – ingen tilsvarende planer i Norge

Tyskland går inn i ny testfase for hydrogentog – ingen tilsvarende planer i Norge

Siste brikke på plass: Nå skal alle norske tog bygges om

Siste brikke på plass: Nå skal alle norske tog bygges om

Nå kommer hydrogentogene på skinnene i Tyskland. Norge vil vente og unngå barnesykdommer

Nå kommer hydrogentogene på skinnene i Tyskland. Norge vil vente og unngå barnesykdommer

Nye transportgigant vil få over 62.000 ansatte i over 60 land

Nye transportgigant vil få over 62.000 ansatte i over 60 land

Nå ruller hydrogentoget på tyske skinner

Nå ruller hydrogentoget på tyske skinner

De store togprodusentene vil kvitte seg med dieselmotorene. Men der stopper enigheten

De store togprodusentene vil kvitte seg med dieselmotorene. Men der stopper enigheten

Framtidens karbon-trikker har togmotor, LED, wifi og får strøm fra bakken

Framtidens karbon-trikker har togmotor, LED, wifi og får strøm fra bakken

Her er tre av alternativene til ny Oslo-trikk

Her er tre av alternativene til ny Oslo-trikk

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS