Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner

Samfunnsøkonomisk nytte

Slik bør norske hovedveier bygges
Debatt

Slik bør norske hovedveier bygges

Strid om fartsgrensen: – Formidabelt mye å spare på 90 km/t framfor 110 km/t

Strid om fartsgrensen: – Formidabelt mye å spare på 90 km/t framfor 110 km/t

Lønnsomhet i veiprosjekter med lav trafikk skal revurderes. Forsker frykter politisk styring av metodene

Lønnsomhet i veiprosjekter med lav trafikk skal revurderes. Forsker frykter politisk styring av metodene

Stiller spørsmål ved beregningene av nytten ved veiutbygging – ber fagfolk endre modellen

Stiller spørsmål ved beregningene av nytten ved veiutbygging – ber fagfolk endre modellen

Disse ti veiprosjektene viste en negativ nytte på 90 milliarder kroner – Likevel vil politikerne prioritere å bygge dem

Disse ti veiprosjektene viste en negativ nytte på 90 milliarder kroner – Likevel vil politikerne prioritere å bygge dem

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS