Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner

LMG Marin

Kritisk til skipsdesign: Har livbåt ved siden av hydrogentanker

Kritisk til skipsdesign: Har livbåt ved siden av hydrogentanker

Utvikler nullutslipps hurtigbåter for 40 knop til lengre strekninger

Utvikler nullutslipps hurtigbåter for 40 knop til lengre strekninger

Griegs ammoniakkskip er godkjent av DNV: – En stor milepæl

Griegs ammoniakkskip er godkjent av DNV: – En stor milepæl

Bestiller batteriferge til internasjonal trafikk

Bestiller batteriferge til internasjonal trafikk

Forskningsskipet ribbet for grønn teknologi – får dieselmekanisk framdrift

Forskningsskipet ribbet for grønn teknologi – får dieselmekanisk framdrift

30 knop uten utslipp: En rekke nye hurtigbåt-strekninger skal snart ut på anbud

30 knop uten utslipp: En rekke nye hurtigbåt-strekninger skal snart ut på anbud

Norled skal bygge hydrogenferge nummer to

Norled skal bygge hydrogenferge nummer to

Velger verft før påske: Slik kan den aller første hydrogenfergen bli

Velger verft før påske: Slik kan den aller første hydrogenfergen bli

Designer «hurtigruteskip» med LNG og brenselceller

Designer «hurtigruteskip» med LNG og brenselceller

Sjøforsvaret insisterer på å bruke diesel i Kystvaktens nye skip

Sjøforsvaret insisterer på å bruke diesel i Kystvaktens nye skip

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS