Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
Klima
Skrur opp CO2-avgiften: Kan gjøre CO2-fangst lønnsomt
Men ikke fra avfallsforbrenning.
Fortum Oslo Varme og CCS-direktør Jannicke Gerner Bjerkås, ønsker å fange CO2 fra avfallsforbrenning i Oslo.
Foto: Ina Steen Andersen
Gi bort artikkelen
Kommenter
Ellen S. Viseth
– Journalist
8. jan. 2021 - 13:30
energi
Klima
Klimameldingen
Samferdsel
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Fra usikker student til ombruksrådgiver i bærekraftig byggebransje!
Les mer
Kvalitetsleder
Product Follow Up Specialist
Senior IT-administrator
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra