Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
luftfart
Første landing med fjernstyrt tårn: – Teknologien fungerte optimalt
Widerøe-flyet ble loset fram til Røst fra det nye fjernstyrte tårnsenteret i Bodø.
Lørdag ble det fjernstyrte tårnsenteret i Bodø satt i drift. Første flyplass som styres herfra, er Røst.
Foto: Avinor
Gi bort artikkelen
Kommenter
Per Erlien Dalløkken
– Journalist
21. okt. 2019 - 13:32
Forsvar
luftfart
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Jobbintervjuet: Slik forbereder du deg optimalt
Les mer
Senior IT-administrator
Product Follow Up Specialist
Kvalitetsleder
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra
Første landing med fjernstyrt tårn: – Teknologien fungerte optimalt | Tu.no