Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner

Vestfoldbanen

Viser 1 til 15 av 19 treff
  • 1
  • 2
Frykter rettssak skaper problemer for jernbaneutbygging

Frykter rettssak skaper problemer for jernbaneutbygging

Brukollaps på Dovrebanen endret rekkefølge på digitalisering

Brukollaps på Dovrebanen endret rekkefølge på digitalisering

Italiensk entreprenør krever Bane Nor for 230 millioner

Italiensk entreprenør krever Bane Nor for 230 millioner

Opposisjonen overstyrer regjeringen – tar inn Ringeriksbanen i NTP

Opposisjonen overstyrer regjeringen – tar inn Ringeriksbanen i NTP

Vestfoldbane-entreprenør har saksøkt Bane Nor

Vestfoldbane-entreprenør har saksøkt Bane Nor

Vestfoldbanen åpen for trafikk etter sporfeil

Bane Nor har fått permanent tillatelse til togdrift på Vestfoldbanen 

Bane Nor har fått permanent tillatelse til togdrift på Vestfoldbanen 

Klarte ikke godkjenne anlegget på fem år: Nå skal det gjøres på en drøy uke

Klarte ikke godkjenne anlegget på fem år: Nå skal det gjøres på en drøy uke

Signalanlegget på Vestfoldbanen er ikke tredjepartsgodkjent, fem år etter banen stod ferdig

Signalanlegget på Vestfoldbanen er ikke tredjepartsgodkjent, fem år etter banen stod ferdig

Bane Nor endret rekkefølgen i prosjektet. Det førte til et kostnadskutt på en halv milliard og et år tidligere åpning av dobbeltsporet.

Bane Nor endret rekkefølgen i prosjektet. Det førte til et kostnadskutt på en halv milliard og et år tidligere åpning av dobbeltsporet.

Politikerne vil likevel beholde bru fra 1936. Det kan bli krise for en av Norges travleste togstrekninger

Politikerne vil likevel beholde bru fra 1936. Det kan bli krise for en av Norges travleste togstrekninger

Ti bruer, syv tunneler og fem millioner arbeidstimer: Slik kuttet de reisetiden mellom Larvik og Porsgrunn med nær to tredeler

Ti bruer, syv tunneler og fem millioner arbeidstimer: Slik kuttet de reisetiden mellom Larvik og Porsgrunn med nær to tredeler

Bruker 34 min. på 134 år gammel trase: Nå skal reisetiden ned i 12 min.

Bruker 34 min. på 134 år gammel trase: Nå skal reisetiden ned i 12 min.

Regjeringen: – Vi vil investere i jernbane, men mangler prosjekter

Regjeringen: – Vi vil investere i jernbane, men mangler prosjekter

Helikopter med «metalldetektor» skal kartlegge Intercity-traséen

Helikopter med «metalldetektor» skal kartlegge Intercity-traséen

Viser 1 til 15 av 19 treff
  • 1
  • 2
Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS