Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner

Jernbanen

Regjeringen foreslår vedlikeholdsmilliard til jernbanen

Regjeringen foreslår vedlikeholdsmilliard til jernbanen

Havarikommisjonen etter sammenstøt mellom tog og traktor: – Et gjentakende sikkerhetsproblem

Havarikommisjonen etter sammenstøt mellom tog og traktor: – Et gjentakende sikkerhetsproblem

Milliardene regner mens jernbanen svikter – nok er nok
Kommentar

Milliardene regner mens jernbanen svikter – nok er nok

Tor M. Nondal
Tor M. Nondal - Redaktør
SV om jernbanen: – Vil gjenopprette NSB

SV om jernbanen: – Vil gjenopprette NSB

Bane Nor har søkt om å senke hastigheten i Blixtunnelen – viser til avvik i sporene 

Bane Nor har søkt om å senke hastigheten i Blixtunnelen – viser til avvik i sporene 

Anbefaler å skrote Nord-Norgebanen: – Vil koste over 280 milliarder kroner

Anbefaler å skrote Nord-Norgebanen: – Vil koste over 280 milliarder kroner

Sørlandsbanen blir det første jernbanestrekket som konkurranseutsettes

Sørlandsbanen blir det første jernbanestrekket som konkurranseutsettes

Nytt system skal fjerne opptil 40 prosent av dagens signalfeil

Nytt system skal fjerne opptil 40 prosent av dagens signalfeil

Se utbyggingen av jernbanen mellom Larvik og Porsgrunn fra luften

Se utbyggingen av jernbanen mellom Larvik og Porsgrunn fra luften

Bruker 34 min. på 134 år gammel trase: Nå skal reisetiden ned i 12 min.

Bruker 34 min. på 134 år gammel trase: Nå skal reisetiden ned i 12 min.

Inviterer tilbud: Nå vil jernbaneverket kjøpe droner

Inviterer tilbud: Nå vil jernbaneverket kjøpe droner

Jernbaneverket: Kabeltyveriene gikk ned med 75 prosent etter at vi gikk over til aluminium

Jernbaneverket: Kabeltyveriene gikk ned med 75 prosent etter at vi gikk over til aluminium

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS