Tekjobb
Nyhetsbrev
Video
Abonner
Logg inn
Meny
Ekstra
Tekjobb
Nyheter
Bygg
Elbil
Energi
Forbrukerteknologi
Forsvar
Industri
IT
Karriere
Klima
Maritim
Samferdsel
Meninger
Analyse
Debatt
Kommentar
Tjenester
TU
Digi
Insidetelecom
Veier24
eBlad
Tekjobb
Konferanser
Info og kontakt
Om oss
Bedriftsabonnement
Annonseinfo
Ta kontakt
Kundeservice
Tips oss
Innlogget som:
Abonner
Logg ut
Min konto
Kundeservice
Grønt skipsfartsprogram
Vil seile i 27 knop mellom Norge og Danmark – uten utslipp
23. mai 2023
Nytt Svalbard-fartøy får ikke miljøkrav: – Grelt eksempel
4. mai 2023
Regjeringen med ny eksportstrategi: Tenner et håp hos skipsverftene
3. mai 2023
Dyrt, men mulig med metanol-ombygging
26. apr. 2023
Nytt studie: Ammoniakk-ombygging er mulig – men utfordrende
14. mars 2023
Samarbeid om skipstransport – kan kutte tusenvis av lastebillass
6. mars 2023
Skal flytte stein og jord fra vei til sjø
11. jan. 2023
Får «veikart for sjøtransport» til bygg og anlegg
9. jan. 2023
Jubel for 30 prosent miljøvekting i offentlige innkjøp
9. des. 2022
Høyre foreslår differansekontrakter for skip
23. nov. 2022
Vil styre hydrogenferge til norsk verft med teknologipakke
11. nov. 2022
Bestiller hydrogenskip før jul
25. okt. 2022
Ingen løfter til verftsnæring i krise
25. okt. 2022
Fortsetter Grønt skipsfartsprogram
6. okt. 2022
Enova: Kan ikke støtte verft og leverandører
23. sep. 2022
Regjeringen vil ikke hjelpe verft med hydrogenferge-kontrakt
25. aug. 2022
Torghatten ønsker å bygge hydrogenferger i Norge – trenger hjelp
22. aug. 2022
Krise for norsk skipsbygging – Regjeringen lover lite
18. aug. 2022
Så mye mer er rederier villige til å betale for norskbygde skip
15. aug. 2022
Ammoniakkprosjekter i kø
7. apr. 2022
Neste side