Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner

Eidesvik

Nærmere ammoniakk-løsning for skip

Nærmere ammoniakk-løsning for skip

Bestiller offshore metanolskip i Tyrkia

Bestiller offshore metanolskip i Tyrkia

Selger subseaskip – satser mer på grønn teknologi

Selger subseaskip – satser mer på grønn teknologi

Skal teste ammoniakk og brenselceller på to skip

Skal teste ammoniakk og brenselceller på to skip

Kutter 70 prosent utslipp på gamle skip

Kutter 70 prosent utslipp på gamle skip

Equinor lokker skipsredere med gulrot for kutt

Equinor lokker skipsredere med gulrot for kutt

Eidesvik skal få verdens første utslippsfrie offshorefartøy: Bruker ammoniakk

Eidesvik skal få verdens første utslippsfrie offshorefartøy: Bruker ammoniakk

I 2017 gikk oljeleverandøren 37 mill i underskudd. Nå går de i pluss med batteri- og hybridteknologi til skip

I 2017 gikk oljeleverandøren 37 mill i underskudd. Nå går de i pluss med batteri- og hybridteknologi til skip

Trenden er klar: Kaster ut en motor – setter inn batterier

Trenden er klar: Kaster ut en motor – setter inn batterier

Sparer 1 tonn drivstoff i døgnet med batteripakke

Sparer 1 tonn drivstoff i døgnet med batteripakke

Første i verden: Her skal batterier erstatte motor i kritiske situasjoner

Første i verden: Her skal batterier erstatte motor i kritiske situasjoner

Stor oversikt: Her har oljejobbene forsvunnet

Stor oversikt: Her har oljejobbene forsvunnet

«Viking Neptun» er det største skipet de har bygget noen gang

«Viking Neptun» er det største skipet de har bygget noen gang

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS