CO2-fangst

Fanget kun 58.000 tonn CO2 fra sementfabrikken i fjor

Podkast
Vil gjenbruke ovnsgass og lagre CO2

Debatt
Det er ikke CCS-teknologien som er umoden, det er markedet

Debatt
Spørsmålet er ikke om Norge skal forholde seg til EUs krav om CO₂-lagring, men hvordan og hvor raskt

Seks fylkesordførere forlanger «omvendt CO2-avgift»

Skal fange CO2 ved nok en sementfabrikk

EU lovfester utslippskutt på 90 prosent og vil tillate FN-kvotekjøp

Storstilt markering for det norske prestisjeprosjektet

Nå er det klart for den norske «månelandingen»

Slik mener de CO2-fangst og -lagring kan bli billigere

Installerer karbonfangst og -lagring i skip

Gult pulver kan være et gjennombrudd for CO2-fangst fra luften

Langskip-prosjektet for CO2-fangst og -lagring kan være i drift i juli

Elkem får 21 millioner kroner i EU-støtte til CO2-fri silisium
