Forsvar
Forsvarsombudet har vært kritisk til Forsvarsbygg i flere år
– Jeg er kjempebekymret, sier forsvarsombud Roald Linaker. Han opplever at mange uttrykker stor frustrasjon over Forsvarsbygg.

Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.




