Basert på arbeidet med 30 scenarioer for flåtesammensetning, energibruk, drivstoffmiks og CO2-utslipp fram mot 2050, konkluderer DNV GL med at LNG og dual fuel-motorer gir skipsrederne størst mulig fleksibilitet.

DNV GL har laget 30 scenarioer for å spå hvilken vei shipping skal ta på veien mot dekarbonisering. Nok en gang er LNG ansett å være det beste valget som overgangsdrivstoff.
DNV GL har laget 30 scenarioer for å spå hvilken vei shipping skal ta på veien mot dekarbonisering. Nok en gang er LNG ansett å være det beste valget som overgangsdrivstoff.
Tu.no er ikke tilknyttet Tekna eller Nitos medlemsbaser. Du må registrere en ny brukerkonto på tu.no.
Etter at du har laget en brukerkonto på tu.no og logget inn kan du legge inn ditt medlemsnummer og få 50 % rabatt.
Ja. Ved kjøp av årsabonnement tilbyr vi bedriftsfaktura.
Ja. Abonnementet fornyes automatisk. Du kan når som helst skru av automatisk fornyelse.