Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudio
Abonner
Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudio
Nyheter
ByggElbilEnergiForbrukerteknologiForsvarIndustriITKarriereKlimaMaritimSamferdselPodkast
Meninger
AnalyseDebattKommentar
Tjenester
TUDigieBladTekjobbKonferanser
Info og kontakt
Om ossBedriftsabonnementAnnonseinfoTa kontaktKundeserviceDebatt retningslinjer
Tips oss
Abonner
Min konto
Nyhetsbrev
Kundeservice

Statens havarikommisjon

Tre personer ble nesten påkjørt av godstog – Havarikommisjonen etterlyser bedre tekniske systemer

Tre personer ble nesten påkjørt av godstog – Havarikommisjonen etterlyser bedre tekniske systemer

Equinor: Tar lærdom fra helikopterulykke

Equinor: Tar lærdom fra helikopterulykke

Kinesisk droneprodusent får kritikk for ikke å samarbeide med havarikommisjonen etter ulykke

Kinesisk droneprodusent får kritikk for ikke å samarbeide med havarikommisjonen etter ulykke

Havarikommisjonen: Sjømann omkom etter tidspress

Havarikommisjonen: Sjømann omkom etter tidspress

Blåste over bord og døde

Blåste over bord og døde

Kolliderte med fiskebåt – brukte ikke utkikk

Kolliderte med fiskebåt – brukte ikke utkikk

Havarikommisjonen kritiserer Vegvesenets rutiner etter dødsulykke

Havarikommisjonen kritiserer Vegvesenets rutiner etter dødsulykke

Kaptein døde under tankinspeksjon

Kaptein døde under tankinspeksjon

Helge Ingstad-rapport kommer 21. april

Helge Ingstad-rapport kommer 21. april

Bilen var godt pakket og passasjeren riktig sikret – likevel døde hun: Sår tvil om sikkerheten i midtsetet

Bilen var godt pakket og passasjeren riktig sikret – likevel døde hun: Sår tvil om sikkerheten i midtsetet

To døde i mikroflyulykke: Nå vil havarikommisjonen ha opprydding i ukultur og stilltiende aksept for regelbrudd

To døde i mikroflyulykke: Nå vil havarikommisjonen ha opprydding i ukultur og stilltiende aksept for regelbrudd

Neste Ingstad-rapport kommer trolig i 2020

Neste Ingstad-rapport kommer trolig i 2020

Havarikommisjonen la fram kritisk rapport om KNM Helge Ingstad: Se framleggelsen om igjen her

Havarikommisjonen la fram kritisk rapport om KNM Helge Ingstad: Se framleggelsen om igjen her

For fire år siden hadde Havarikommisjonen 60 saker samtidig. Nå har de bare 12

For fire år siden hadde Havarikommisjonen 60 saker samtidig. Nå har de bare 12

Havarikommisjonen: Boeing bør endre alle sine 737-er

Havarikommisjonen: Boeing bør endre alle sine 737-er

TU logo
Ansvarlig redaktør:
Kristina Fritsvold Nilsen
Nyhetsredaktør:
Tor M. Nondal
Brukeravtale
All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten
Bruk av kunstig intelligens i TU Media
© 1995–2025 Teknisk Ukeblad Media AS
Annonsere:
Informasjon og priser
Abonnere:
Digitalt abonnement
Kontakt oss:
Kontaktinformasjon
E-post redaksjonen:
Nett - papir/blad
RSS:
RSS-feed forside
Nyhetsbrev:
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Besøksadresse:
Teknisk Ukeblad Media AS
Grensen 3, 0159 Oslo
Postadresse:
Teknisk Ukeblad Media AS
Postboks 380 Sentrum, 0102 Oslo
Fakturaadresse:
Teknisk Ukeblad Media AS
Postboks 380 Sentrum, 0102 Oslo
Org.nr. 919 646 683
faktura@tu.no
Telefon:
23 19 93 00