TekjobbNyhetsbrevVideoNyhetsstudio
Abonner
EkstraTekjobb
Nyheter
ByggElbilEnergiForbrukerteknologiForsvarIndustriITKarriereKlimaMaritimSamferdsel
Meninger
AnalyseDebattKommentar
Tjenester
TUDigiInsidetelecomVeier24eBladTekjobbKonferanser
Info og kontakt
Om ossBedriftsabonnementAnnonseinfoTa kontaktKundeservice
Tips oss
Innlogget som:
Abonner
Logg ut
Min konto
Kundeservice

Katamaraner

ESNA har jobbet emd design for å få ned luftmoststand. SES-prinsippet består av fingerskjørt forut og ett skjørt akter. 80 prosent av fartøyets vekt flyter på luftputen, som styres med vifter og aktivt reguleringssystem.
Utvikler nullutslipps hurtigbåter for 40 knop til lengre strekninger
14. des. 2022
Krisemidler vil sette fart i nullutslipps hurtigbåt - kan være klar til 2022
7. apr. 2020
5 aktører jobber med konsepter: Hurtigbåter uten utslipp kommer i 2022-2023
12. aug. 2019
Vinger er på full fart tilbake i hurtigbåter 
12. des. 2018
Brødrene Aa hadde ingen planer om å selge. Men så ble kinesere «forelsket» i den norske karbonteknologien
3. feb. 2017
Adm. direktør og ansv. redaktør:
Jan M. Moberg
Digitalredaktør TU Media:
Svein-Erik Hole
Redaktør TU.no:
Tor M. Nondal
Redaktør Teknisk Ukeblad:
Tormod Haugstad
Personvern/cookies
Brukeravtale
All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten
© 1995-2023 Teknisk Ukeblad Media AS
Annonsere:
Informasjon og priser
Abonnere:
Papirabonnement
Digitalt abonnement
Kontakt oss:
Kontaktinformasjon
E-post redaksjonen:
Nett - papir/blad
RSS:
RSS-feed forside
Nyhetsbrev:
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Besøksadresse:
Teknisk Ukeblad Media AS
Grensen 3, 0159 Oslo
Postadresse:
Teknisk Ukeblad Media AS
Postboks 380 Sentrum, 0102 Oslo
Fakturaadresse:
Teknisk Ukeblad Media AS
Postboks 380 Sentrum 0102 Oslo
faktura@tu.no
Telefon/faks:
23 19 93 00/23 19 93 01