Han understreker at Samferdselsdepartementet vil følge opp togstansen.
– Vi har tett kontakt med Bane Nor og forsikrer oss om at de gjør alt de kan for å løse dette. Vi vil også følge opp dette i etterkant.
– Sikkerheten kommer først og når Bane Nor vurderer at togene ikke kan gå, så er det fordi det skal være trygt på jernbanen.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Gamle vinduer kan bli en viktigere råvare for byggebransjen

Les også:
Bane Nor beklager: – Informasjonen ble delt for tidlig





