Samferdsel
Riksrevisjonen: Bane Nor sitter på eiendom verdt 28 milliarder – men jernbanen har fått lite igjen
Den kommersielle virksomheten har i liten grad gitt overskudd og utbytte tilbake til jernbanen, konkluderer Riksrevisjonen.

Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.



