Hybridfly

Om tre år skal denne til værs – på strøm og litt bensin

Innen 2022 skal VoltAero i lufta med sitt modulære hybridfly

Vi tipper det ikke er så mye jern i det lette flyet, men Iron Bird er navnet på VoltAeros integrasjonsplattform som settes sammen i fabrikken Aérodrome de Royan-Médis i Frankrike.
Vi tipper det ikke er så mye jern i det lette flyet, men Iron Bird er navnet på VoltAeros integrasjonsplattform som settes sammen i fabrikken Aérodrome de Royan-Médis i Frankrike. (Foto: VoltAero)
EKSTRA

Innen 2022 skal VoltAero i lufta med sitt modulære hybridfly

Elektriske fly kan bli en viktig brikke i luftfarten i løpet av de neste årene. Mange produsenter er nå i ferd med å finslipe sine elektriske og hybride design for å konkurrere med de tradisjonelle «eksosflyene».

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Første måned gratis
Én måned gratis
Som Ekstra-medlem får du lese unike artikler på Tu.no og Digi.no hver uke.

Eksklusive artikler | Fordypning og innsikt | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no

Allerede abonnent?

Logg inn her

Vanlige spørsmål

Jeg er Nito- eller Tekna-medlem. Hvorfor får jeg ikke logget inn?

Tu.no er ikke tilknyttet Tekna eller Nitos medlemsbaser.

Du må registrere en ny brukerkonto på tu.no.

Jeg er Nito- eller Tekna-medlem. Hvordan får jeg rabattert pris?

Etter at du har laget en brukerkonto på tu.no og logget inn kan du legge inn ditt medlemsnummer og få 50 % rabatt.

Kan jeg få tilsendt faktura til min arbeidsgiver?

Ja. Ved kjøp av årsabonnement tilbyr vi bedriftsfaktura

Vil abonnementet automatisk fornye seg etter gratisperioden?

Ja. Abonnementet fornyes automatisk. Du kan når som helst skru av automatisk fornyelse.

Eksklusivt for digitale abonnenter

På forsiden nå