12. jan. 2025, 23:11 - NTB
Vestfoldbanen åpen for trafikk
Vestfoldbanen er åpen for trafikk igjen på strekningen mellom Drammen og Sande etter å ha vært stengt en drøy time søndag kveld.
-Trafikken er i gang igjen mellom Drammen og Sande , men du må fortsatt regne med forsinkelser og innstillinger, skriver Bane Nor ved midnatt.
Stengningen påvirker trafikken på linje RE11 mellom Skien og Eidsvoll.
Artikkelen fortsetter etter annonsen.png)

annonsørinnhold
.png)

Her må selv kutunnelen bygges med lette masser