12. jan. 2025, 19:28 - NTB
Togene går igjen etter full stans i togtrafikken
En rekke tog ble berørt etter melding om en person som befant i jernbanesporet på Gardermobanen og Hovedbanen søndag kveld.
Bane Nor meldte om hendelsen mellom Oslo S og Lillestrøm/Bryn klokka 19.16 søndag kveld. Etter en snau halvtime var trafikken i gang igjen.
– Det var en melding om at det skulle befinne seg en person i sporet som førte til stansen. Situasjonen ble avklart, og trafikken kunne starte opp igjen. Det kan bli noen følgeforsinkelser, sier pressevakt Harry Korslund i Bane Nor til NTB.
En rekke avganger fra Vy, Flytoget og SJ Norge ble berørt av hendelsen.
Artikkelen fortsetter etter annonsen.png)

annonsørinnhold
.png)

Her må selv kutunnelen bygges med lette masser