Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
15:31:58

Nyhetsstudio

SisteMest lest
19. des. 2024, 13:26 - NTB

Mediebyråene går litt bedre

Mediebyråene har hatt vekst på 2,2 prosent i årets første elleve måneder. Det tilsvarer 200 millioner kroner.

Også reklameomsetningen øke med 2,2 prosent, selv om dette er i årets ti første måneder, skriver Mediebyråforeningen om mediebarometeret.

– Vi ser en pen økning denne høsten. Det er fremdeles positivitet i markedet, selv om november-økningen er minimal. En stabil utvikling, presiserer daglig leder Camilla Gåre i Mediebyråforeningen.

Samtidig gjenstår en måned av 2024, og desember i fjor viste en god oppgang.

– Det blir en spennende avslutning på året før vi ser 2024 som helhet. I fjor så vi en sterk avslutning på året, og det blir interessant å følge med på hvordan desember påvirker den totale omsetningen i år, sier leder for media og partner André Thorsen hos Atyp.

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS