01. feb. 2025, 06:42 - NTB
Hovedbanen går som normalt
Trafikken går som normalt igjen på Hovedbanen etter et drøyt døgn med innstillinger.
Sporfeilen ved Lillestrøm stasjon ble først meldt like før klokken 4 natt til fredag. Like før klokken 5 påfølgende natt varslet Bane Nor at feilen er utbedret.
Sporfeilen førte til innstillinger på linje L1 mellom Lillestrøm og Spikkestad.
Bane Nor beklager ulempene det har skapt.
Artikkelen fortsetter etter annonsen.png)

annonsørinnhold
.png)

Her må selv kutunnelen bygges med lette masser