06. mars 2025, 16:25 - NTB
Forsinkelser og innstillinger i togtrafikken ved Drammen
Det er forsinkelser og innstillinger på Drammenbanen og Askerbanen ved Drammen på grunn av strømproblemer.
– Vi avklarer situasjonen. Det er kun linje RE11 som kjører igjennom Drammen stasjon. Vi beklager ulempene dette skaper, skriver Bane Nor i en trafikkmelding.
De varsler en oppdatering klokka 21.30.
Linje RE11 er regiontoget mellom Skien og Eidsvoll.
– Drammen har færre spor i bruk. Dette skyldes feil på en kjøreledning. Bane Nor jobber med å rette feilen, skriver Vy på sine nettsider.
Det var også forsinkelser på Kongsvingerbanen mellom Skarnes og Kongsvinger på grunn av strømproblemer, men dette er nå rettet.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Vinduene dine ender som isolasjon i veggen