Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
00:28:38

Nyhetsstudio

SisteMest lest
26. des. 2024, 16:56 - NTB

1200 har kontaktet Vy etter togstansen første juledag

Dagen etter togkaoset første juledag har Vy allerede mottatt 1200 henvendelser fra passasjerer.

– I går kveld så hadde de fått inn 1200 saker etter hendelsen i går. Og de regner med at det vil øke en del i neste 14 dagene, sier Vys kommunikasjonssjef Kaja Rynning Moen til Romerikes Blad.

Flere togreisende måtte finne alternative fremkomstmiddel da togene sto over hele landet i over tolv timer første juledag. Både fly, buss og taxi ble tatt i bruk for å få passasjerer fram.

Avisen skriver at det er kollektivselskapet Entur som har ansvaret for kundeservice. De måtte utvide åpningstiden onsdag.

– Det er for å kunne svare ut flere henvendelser enn man pleier, forteller Moen.

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS