Oslo: I prinsippet er det fotoforbud i operasjonssentralen til Veitrafikksentralen, nervesenteret for veiene i Øst-Norge. Men så lenge detaljene på skjermene ikke synes, kan fotografen ta noen bilder.
– Og det tekniske utstyret vårt snakker vi lite spesifikt om, er noe av det første rådgiver Jørn Jakobsen i Veitrafikksentral Øst sier til TU.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Måler 200 ganger i sekundet for å få jernbanesporet klart til morgentrafikken
For verden er ikke som den var for bare noen år siden.



