Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner

Ofotbanen

Ekstremvær er en fordel når Ofotbanen blir testarena

Ekstremvær er en fordel når Ofotbanen blir testarena

Finnene vil koble seg til norsk jernbane – men ni centimeter skiller dagens spor

Finnene vil koble seg til norsk jernbane – men ni centimeter skiller dagens spor

Mistenkte sabotasje – nå har de funnet årsaken til avsporingen på Ofotbanen

Mistenkte sabotasje – nå har de funnet årsaken til avsporingen på Ofotbanen

Skal bruke én milliard kroner for å frakte 5 prosent mer gods per tog

Skal bruke én milliard kroner for å frakte 5 prosent mer gods per tog

Det koster fem ganger så mye å vedlikeholde togstrekningen som noen annen jernbanestrekning i landet

Det koster fem ganger så mye å vedlikeholde togstrekningen som noen annen jernbanestrekning i landet

Kun 15 timer etter forrige avsporing sporet det av på Ofotbanen forrige uke. Nå har det sporet av igjen

Kun 15 timer etter forrige avsporing sporet det av på Ofotbanen forrige uke. Nå har det sporet av igjen

Ofotbanen var stengt i 65 dager etter avsporing – 15 timer etter åpningen sporet et tog av på nytt

Ofotbanen var stengt i 65 dager etter avsporing – 15 timer etter åpningen sporet et tog av på nytt

Dette er de ti største jernbaneprosjektene i Norge

Dette er de ti største jernbaneprosjektene i Norge

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS