For en tre ukers tid siden søkte Vegvesenet etter en entreprenør til å avrunde prosjektet E39 Bjørset-Skei i Sunnfjord, og responsen har vært svært stor.
Ved tilbudsåpning i dag var det hele ti firmaer som hadde meldt seg på:
| Entreprenør | Tilbudssum i kr. eks. mva. |
| Fosse Maskin og Transport | 3.493.100 |
| Augestad Maskin | 4.729.150 |
| Torleiv Straume | 4.988.950 |
| Mesta | 4.995.430 |
| Maskinentreprenør Jostein Sunde | 5.555.250 |
| Vassbakk & Stol | 7.354.433 |
| Aurstad Tunnel | 7.555.100 |
| Contexo | 8.601.000 |
| Havnen Anlegg | 12.444.500 |
| Volda Maskin | 17.357.434 |
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Effektiv landmåling for komplekse samferdselsprosjekter
NB: Ingenting er avgjort før tilbudene er kontrollregnet og evaluert.
Oppdraget gjelder disse områdene:
- Deponi A er på cirka 50 dekar. På rundt 44 dekar skal det graves og legges drenering – totalt ca. 3000 meter. Etter at dreneringarbeidet er ferdig skal matjorda som ligger i ranker fordeles på området.
- Riggområdet sør for E39 er på rundt 14 dekar. Entreprenøren må løse opp i de underliggende massene før han legger ut oppranket matjord.
- Deponi B er på rundt 30 dekar. Det er et deponi for ubrukbare masser som skal tilbakeføres til beiteareal. Massene skal flyttes innenfor deponiområdet.

Les også:
Regjeringskvartalet er straks innflyttingsklart: – Man kan se bygningene som en slags frise over norsk demokrati







