Omdømme 

Er det lurt å legge seg flat i en omdømmekrise? 6 gode råd til ledere når det blåser

Vi kan lære ganske mye om god kommunikasjon av Hurtigruten, mener kommunikasjonsrådgiver Synneva Erland.

Synneva Erland mener vi har litt å lære av Hurtigrutens kommunikasjon den siste tiden.
Synneva Erland mener vi har litt å lære av Hurtigrutens kommunikasjon den siste tiden. (Foto: Scanpix/privat)

Vi kan lære ganske mye om god kommunikasjon av Hurtigruten, mener kommunikasjonsrådgiver Synneva Erland.

Kommunikasjonsekspert og foredragsholder Synneva Erland har fulgt Hurtigrutens kommunikasjon utenfra, etter at det ble kjent at to ansatte på Hurtigruten var innlagt på sykehus med koronasmitte. De to jobbet på hurtigruteskipet Roald Amundsen.

Eksklusivt for digitale abonnenter

På forsiden nå