Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
energi
CO2-fangst på sement ligger an til å bli forsinket
Forventet oppstart er nå først i 2025.
CO2-fangst på sementfabrikken til Norcem i Breivik ligger an til å bli seks måneder forsinket.
Illustrasjonsfoto: Norcem
Gi bort artikkelen
Kommenter
Ina Andersen
– Journalist
31. mars 2023 - 14:33
CO2-fangst
energi
Industri
Langskip
norcem
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Hvilken ansettelsesform har du takket ja til?
Les mer
Kvalitetsleder
Product Follow Up Specialist
Senior IT-administrator
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra