Bare halvannen måned etter at 600 ansatte i Bilfinger fikk beskjed om at jobben ryker på grunn av tøffe tider i oljebransjen, trekker selskapet tilbake rundt 100 oppsigelser.
Selskapet har inngått nye kontrakter, som gjør at bemanningsbehovet har endret seg, melder NRK.
– Dette er svært gledelig, sier HR-direktør Rune Erland.
Artikkelen fortsetter etter annonsen.png)

annonsørinnhold
.png)

Her må selv kutunnelen bygges med lette masser
Samtidig skal brorparten av det varslede kuttet fortsatt gjennomføres.
De fleste av de 500 som mister jobben, blir arbeidsledige i november. Det er primært ansatte i Bergen og Stavanger som blir stående uten jobb.
Les også:
Disse selskapene benytter nedgangstider i oljebransjen til å ansette




