I slutten av november ble den nye skipslasteren til LKAB i Narvik havn innviet.
Den gamle ble tatt i bruk i 1977 og har nådd sin tekniske levealder.
Artikkelen fortsetter etter annonsen.png)

annonsørinnhold
.png)

Her må selv kutunnelen bygges med lette masser


Foto: LKAB

Den gamle skipslasteren for jernmalm holdt i nesten 50 år.
I slutten av november ble den nye skipslasteren til LKAB i Narvik havn innviet.
Den gamle ble tatt i bruk i 1977 og har nådd sin tekniske levealder.
.png)

