Ship of the year 2019

Tre unike skip på verdensbasis kjemper om pris for årets skip

Verdens største brønnbåt og to ulike passasjerskip som begge delvis bruker batterier, er kandidatene til Ship of the year.

Fra venstre: MS «Ronja Storm», MS «Roald Amundsen» og MS «Color Hybrid».
Fra venstre: MS «Ronja Storm», MS «Roald Amundsen» og MS «Color Hybrid». (Montage: Havyard (f.v.), Hurtigruten og Ulstein)
EKSTRA

Verdens største brønnbåt og to ulike passasjerskip som begge delvis bruker batterier, er kandidatene til Ship of the year.

Ship of the Year deles ut 4. juni under den store konferansen Nor-Shipping i Oslo.

Få tilgang til alle artikler og mer med TU Ekstra

  • Ubegrenset tilgang til tu.nodigi.no og karriere360.no
  • Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag
  • Rabatt på konferanser

månedlig

235,-
Kr 55 per uke Bestill

årlig

1 990,-
Kr 39 per uke Prøv 1 måned for 1 kr
Én måned for 1 kr
Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst
Bedrift eller organisasjon? Få tilbud her
NITO- og Tekna-medlemmer får 50% rabatt av ordinær pris ved kjøp av årsabonnement

Vanlige spørsmål

Jeg er Nito- eller Tekna-medlem. Hvorfor får jeg ikke logget inn?

Tu.no er ikke tilknyttet Tekna eller Nitos medlemsbaser. Du må registrere en ny brukerkonto på tu.no.

Jeg er Nito- eller Tekna-medlem. Hvordan får jeg rabattert pris?

Etter at du har laget en brukerkonto på tu.no og logget inn kan du legge inn ditt medlemsnummer og få 50 % rabatt.

Kan jeg få tilsendt faktura til min arbeidsgiver?

Ja. Ved kjøp av årsabonnement tilbyr vi bedriftsfaktura.

Vil abonnementet automatisk fornye seg etter gratisperioden?

Ja. Abonnementet fornyes automatisk. Du kan når som helst skru av automatisk fornyelse.

Eksklusivt for digitale abonnenter

På forsiden nå