Det er Input interior Norway AS som i konkurranse med fem andre tilbydere sikret seg den lukrative avtalen med en storkunde som Statens vegvesen.
Rammeavtale vil omfatte alt fra mindre løpende bestillinger til større anskaffelser i
forbindelse med prosjekter. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak samt sentrale prioriteringer, og det er dermed ikke gitt at innkjøpene samlet sett vil oppfylle den øvre rammen på 90 millioner kroner.
Avtalen gjelder for 2 år, og oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1 + 1 år, slik at total mulig avtalelengde blir 4 år.
I leveransen inngår:
• Levering av kontormøbler og inventar i henhold til avtalt leveringstid og sted.
• Montering av kontormøbler og inventar slik at de er klare til bruk i henhold til
avtalt tid og sted.
• Bistand med råd og forslag til løsninger. 2D/3D tegninger skal benyttes ved
behov.
• Bistand med å utnytte eksisterende kontormøbler og inventar i Statens
vegvesens lokasjoner og ha en ordning for gjenbruk av møbler.
• Bistand ved flytting av kontormøbler og inventar ved behov.
• Vedlikehold, reparasjon av nye og eksisterende kontormøbler/inventar, samt
omtrekking av møbler.