I si vurdering har departementet lagt vekt på verknadene trafikktryggleik og miljø, mellom anna utslepp av klimagassar. Vurderinga til Samferdselsdepartementet er i hovudsak i tråd med tilråding frå Vegdirektoratet, som har utarbeidd ei omfattande utgreiing om saka.
Forsøksordning med ”dynamiske fartsgrenser”
I eit brev til Vegdirektoratet gjer Samferdselsdepartementet det elles klart at Vegdirektoratet kan opprette ei forsøksordning med såkalla dynamiske fartsgrenser på strekningane E6 nord for Oslo og E18 i Vestfold. - Ei ordning med dynamiske fartsgrenser vil seie at fartsgrensa kan setjast ned når det er vanskelege ver- og føreforhold, høg ulukkesrisiko og ugunstige miljøforhold. Dette kan vere med på å sikre god trafikkflyt og trygg trafikk, seier samferdselsministeren.
100 km/t skal framleis vere den høgaste fartsgrensa for dei to strekningane som blir omfatta av forsøksordninga med dynamiske fartsgrenser, går det fram av brevet frå Samferdselsdepartementet til Vegdirektoratet.