Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
Bygg
Med dette håndgrepet sparer Statsbygg 600 tonn CO2 på Campus Ås
Bruker fjernvarme til byggtørk og oppvarming av Veterinærbygget.
Med et håndgrep sender Tormod Gevelt og Per Roar Nordby fjernvarme til hele Campus Ås.
Foto: Knut Bjørheim
Gi bort artikkelen
Kommenter
Knut Bjørheim
– Journalist
14. nov. 2018 - 05:00
Bygg
Campus Ås
fjernvarme
Klima
nmbu
statkraft
statsbygg
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
On- og offboarding av ansatte
Les mer
Product Follow Up Specialist
Kvalitetsleder
Senior IT-administrator
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra