Konseptet går ut på å transportere laks i containere fra Vestlandet til Rotterdam med 90 meter lange katamaraner, og ta med tulipaner og fersk frukt i retur. Finansavisen omtalte prosjektet først.

Magnar Hellesøy og Green Ship Design vil frakte laksen raskere til Europa. Løsningen kan bli fartøy med en ny type Wärtsilä-motor.
Magnar Hellesøy og Green Ship Design vil frakte laksen raskere til Europa. Løsningen kan bli fartøy med en ny type Wärtsilä-motor.
Konseptet går ut på å transportere laks i containere fra Vestlandet til Rotterdam med 90 meter lange katamaraner, og ta med tulipaner og fersk frukt i retur. Finansavisen omtalte prosjektet først.
Tu.no er ikke tilknyttet Tekna eller Nitos medlemsbaser. Du må registrere en ny brukerkonto på tu.no.
Etter at du har laget en brukerkonto på tu.no og logget inn kan du legge inn ditt medlemsnummer og få 50 % rabatt.
Ja. Ved kjøp av årsabonnement tilbyr vi bedriftsfaktura.
Ja. Abonnementet fornyes automatisk. Du kan når som helst skru av automatisk fornyelse.