Dette betyr at V&T vil være B&G sin hovedleverandør innen trafikkavvikling og
arbeidsvarsling i hele Norge.
– Det at B&G som en av landets største maskinentreprenører overlater dette arbeidet til oss ser vi på som en enorm tillitserklæring. Det beviser at vi har lykkes med å skape en
kvalitetsbedrift innen trafikkavvikling og arbeidsvarsling som store og seriøse selskap ønsker og knytte seg til, det er vi utrolig stolte over, sier daglig leder i V&T Entreprenør AS, Tom Egeli.
– Avtalen har en varighet på 5 år, og vil bidra til å sikre arbeidsplasser hos V&T i årene fremover.I vår bransje er vi nå blant de beste i Norge, både med hensyn til kvalitet, trygghet, samt størrelse og kapasitet, noe vi også har bevist tidligere i år med å ISO-sertifisere vårt styringssystem i henhold til ISO 9001,14001 og 45001, forteller Tom Egelig i V&T Enreprenør.
![Det første metanoldrevne feederskipet på 2.100 TEU ble døpt «Laura Maersk», med EU-president Ursula von der Leyen som gudmor. Skipet på 172 meters lengde og 32 meters bredde, skal bunkre grønn metanol levert av Equinor i Rotterdam.](https://images.gfx.no/130x87/2843/2843869/Maersk_metanol.png)
Grønn skipsfart: Metanolskip øker mest – norsk prosjekt hiver seg på trenden