Selfa bygger i hovedsak fiskebåter under 15 meter og er kjent for å stå bak den første elektriske fiskebåten Karoline. I fjor bestemte de seg for å kun bygge hybride båter, men det har ikke vært bare lett.

Prisen for å få godkjent elektriske båter er 250 prosent høyere enn vanlig godkjenningsarbeid, ifølge båtbygger Erik Ianssen i Selfa. Sjøfartsdirektoratet får skylda.
Prisen for å få godkjent elektriske båter er 250 prosent høyere enn vanlig godkjenningsarbeid, ifølge båtbygger Erik Ianssen i Selfa. Sjøfartsdirektoratet får skylda.
Tu.no er ikke tilknyttet Tekna eller Nitos medlemsbaser. Du må registrere en ny brukerkonto på tu.no.
Etter at du har laget en brukerkonto på tu.no og logget inn kan du legge inn ditt medlemsnummer og få 50 % rabatt.
Ja. Ved kjøp av årsabonnement tilbyr vi bedriftsfaktura.
Ja. Abonnementet fornyes automatisk. Du kan når som helst skru av automatisk fornyelse.