BrandStory er et annonseprodukt, produsert etter gjeldende retningslinjer.

Retningslinjer for BrandStory

BrandStory er en markedsføringskanal for annonsører. Tanken bak annonseformatet er at firmaer med komplekse budskap skal få anledning til å gå i dybden på sine temaer, og ha mulighet til å få direkte feedback fra en relevant målgruppe.

Annonsørene er velkomne til å dele innsikt fra forskning og utvikling, refleksjoner rundt sin rolle i samfunnet og tanker om ledelse.

Produktreklame er ikke tillatt i dette formatet. Annonsører kan heller ikke bruke BrandStory som en kanal for tilsvar på journalistikk som utøves på redaksjonelle flater.

– Aldri før har så mange vært med i fagnettverk


STIGER RASKT: Bare i 2021 har over 3000 flere medlemmer meldt seg inn i fagnettverkene.
STIGER RASKT: Bare i 2021 har over 3000 flere medlemmer meldt seg inn i fagnettverkene.
Innhold fra annonsør


Stadig flere medlemmer får øynene opp for fagnettverkene i Tekna.

Trenger du mer faglig påfyll av det du interesser deg mest for, ønsker du å snakke med eksperter på ditt ulike fagfelt eller å kunne påvirke politisk innen ditt fagområde?

– Det er nå med godt over 36 000 personer i nettverkene

Da burde du bli med i et at Teknas fagnettverk. Det koster ingenting, og det krever ingenting av deg.

Helt siden Tekna startet med fagnettverk tidlig på 2000-tallet, da med Tekna- forskerne, realistene og egen bedrift, har nettverkene vokst seg store og flere. I dag tilbyr Tekna 14 ulike fagnettverk hvor medlemmene kan dyrke sitt fag og sine interesser. Her finner du en oversikt over de ulike:  Fag og nettverk.

Bli bedre kjent med fem av våre fagnettverk

De siste ukene har vi i tillegg snakket med medlemmer i fem av de ulike fagnettverkene.

I disse artiklene har de fortalt om hva de bruker denne medlemsgoden til:

Tar kun sekunder å bli med 

REKORD: Christian Torp forteller at det aldri har vært så mange med i fagnettverkene som nå. Foto: Mikkel Moe/Tekna

Christian Torp, som er avdelingsleder i Teknas seksjon for fag og kompetanse, forteller at det er få steg for å bli med i det nettverket du ønsker:

– Enten kan du sende sms til 2007 med kodeord "Det nettverket du ønsker", eller send e-post til medlem@tekna.no. Men du kan også melde deg inn når du deltar på et kurs i fagnetverket (avhukning i påmeldingsskjema). Siste måten er å logge inn på min side, gå inn på min profil og velg hvilke fagnettverk du ønsker å bli med i, under mine interesser og nettverk, sier han.
 
Torp forteller at det aldri har vært med flere Tekna-medlemmer med i fagnettverk enn nå.
 
– Det er nå godt over 36 000 med i nettverkene, og det har økt med 3576 personer bare i 2021. Det sier litt om det faglige engasjementet blant våre medlemmer som vi nå ønsker å dyrke og videreutvikle, avslutter han.