Arkiv

Fant 120 artikler med artikkeltype Brandstory [fjern]

Tittel Dato

BRANDSTORY: En ny standard for kontorhotell

BRANDSTORY: Ekspresslevering sparte millioner

BRANDSTORY: Holder vindmøllene i gang

BRANDSTORY: Trådløse smartsensorer på elmotorer skal kutte produksjonsstopp

I et pilotprosjektet på Södra Cells massefabrikk i Mönsterås, sørøst i Sverige, benyttes 70 smartsensorer fra ABB for tilstandsbasert vedlikehold.

BRANDSTORY: Digitalisering gir pålitelig overføring av 900 MW havvind i Nordsjøen

BRANDSTORY: Derfor bør du bygge nettsiden fra bunnen av


BRANDSTORY: Business as unusual og webinarets mange fordeler

BRANDSTORY: Hva er et webinar – og hvordan kommer du i gang?

BRANDSTORY: Seks tips til å engasjere målgruppen og skape effekt

BRANDSTORY: Industri 4.0 Slik endres produksjonsbedrifter med data

I verdikjeder som er stadig mer digitalisert, blir data en ny viktig ressurs. Med god forvalting og kontroll på data som generes kan dette skape et solid konkurransefortrinn for norske produksjonsbedrifter som tar i bruk «Industri 4.0-teknologi».

BRANDSTORY: Ren kniv sparer tid og bekymring for kokkene Bon Vivant gjør hverdagen enklere for kokken

Da Silje Merethe Fossnes tok sitt fagbrev i kokkefaget fikk hun en kokkekniv i gave fra arbeidsgiveren sin. Det ble starten på en spennende gründerreise.

BRANDSTORY: Dette har du krav på når landets skoler og barnehager stenger

BRANDSTORY: Permittering – dette bør du vite


BRANDSTORY: Markedsfører, du er ekstra viktig i krisetiden

BRANDSTORY: Kommuniser for å håndtere korona-krisen

BRANDSTORY: Hjemmekontor i virustider: Er dine ansatte riktig utstyrt?


BRANDSTORY: Mer stabil kraftforsyning med batterier

Bruk av modulære batterier på 1MW skaper bedre balanse mellom forbruk og produksjon av energi.

BRANDSTORY: Slik kommer vindmøllene raskere i produksjon

Med smarte strømløsninger blir vindparken hurtigere ferdig og byggeprosjektet mer bærekraftig.

BRANDSTORY: Vy Buss kjører i gang 55 elbusser i Oslo-området, Rogaland og Innlandet

ABBs ladeløsninger skal fylle ren og fornybar energi på operatørens nye elbusser i Hamar, Haugesund og Slemmestad.

BRANDSTORY: Kunstig intelligens øker bærekraften hos lakseprodusenten NRS

ABB og Microsoft samarbeider med NRS om teknologi for automatisk beregning av biomasse og telling av fisk som også kan øke produksjonen og redusere driftskostnader.

BRANDSTORY: Husker du spillet Snake og telefonene fra Nokia?

BRANDSTORY: PC-skjermen er den nye dockingen


BRANDSTORY: AMD vs. Intel – hvem vinner prosessor-kappløpet?


BRANDSTORY: Nytt kontorbygg blant Europas fremste smartbygg


BRANDSTORY: Stadig flere elbusser i Oslo og Bærum bidrar til reduserte utslipp av klimagasser og støy

Unibuss valgte ABB som leverandør av depot- og pantograflading for 23 elektriske busser som settes i drift i Bærum/Oslo juni 2020.

BRANDSTORY: Banebrytende strømming fra plattform optimaliserer driften

Draugen-operatør OKEA samarbeider med ABB om verdens første høykvalitetsdatastrømming i sanntid fra et slikt anlegg, et viktig bidrag for optimalisering.

BRANDSTORY: Slik skaper plusshus energipositive bydeler i Trondheim

Trønderhovedstaden er fyrtårn i EU-prosjektet «Positive City ExChange» (+CityxChange) som tar i bruk smarte styringsløsninger som gjør utvalgte bydeler energipositive, det vil si at de produserer mer energi enn de bruker.

BRANDSTORY: Verneverdig bygg blir moderne og miljøriktig

I Drammen forvandles et verneverdig bygg fra 1962 til et godt miljøbygg, med lavt energiforbruk og egen energiproduksjon. Multiconsult har fulgt rehabilitering tett, som rådgiver og som leietaker.

BRANDSTORY: Teknologi som skaper nye serviceopplevelser

BRANDSTORY: Nytt kravsett for IT-anskaffelser

En ekspertgruppe har hjulpet DIFI med å utarbeide et kravsett for offentlige anskaffelser av IT-utstyr. Hovedbudskapet er: Kjøp kvalitet som varer lenge. Slik økes også muligheten for gjenbruk.

BRANDSTORY: - Det kundene vil høre

BRANDSTORY: Suksess på bunnlinja med innholdsmarkedsføring


BRANDSTORY: Er du Homer eller Kåre?

Vil du selge mer? Erkjenn at følelser parkerer fornuft. Skal kunden vinnes må selgeren forstå hvordan vi tar beslutningene.

BRANDSTORY: Enklere salg av kompliserte tjenester

Telenor Norge brukte historiefortelling for å vise at de er unike på noe som mange tilbyr. 

BRANDSTORY: Politikk først, så penger

- Det er og blir politikk som er pådriveren for det grønne skiftet, sier Thina Saltvedt, sjefanalytiker for bærekraftig finans i Nordea.

BRANDSTORY: Den mest meningsfylte arkitektjobben

BRANDSTORY: En arbeidsplass som bryr seg om deg


BRANDSTORY: Ciscos sikkerhetssjef: — Vi som er på den gode siden skylder hverandre å stå sammen

BRANDSTORY: Nye Deichmann: Biblioteket som skal gløde i mørket

BRANDSTORY: Denne byen ønsker å bli verdens beste når det regner


BRANDSTORY: Plattformen som skal være havets Kirsten giftekniv


BRANDSTORY: 50% av din gamle PC finner du igjen i din nye


BRANDSTORY: Bærbare workstations: Mer enn oppskrytte bærbare datamaskiner


BRANDSTORY: Hva gjør bedriften din med gamle PCer og mobiltelefoner?

BRANDSTORY: Kollektivselskap i Rogaland ønsker å forbedre folkehelsa

BRANDSTORY: Rapport: – Hvordan gjøre karbonfangst lønnsomt?

BRANDSTORY: – Mange chatboter gir liten verdi for brukerne

Nøkkelen til god kundeservice er å optimalisere samspillet mellom mennesker og maskiner, mener Torkjel Landås i Avo Consulting.

BRANDSTORY: Derfor fungerer design thinking så godt i offentlig sektor

Design thinking hjelper det offentlige å forstå brukernes behov og å utnytte mulighetene som ligger i ny teknologi.

BRANDSTORY: Nå blir det konkurranse om emballasjen!

BRANDSTORY: Hva er et public display?

Fant 120 artikler. Viser 1–50.