MOBIL

One Call har mest fornøyde kunder

Norsk Kundebarometer viser at One Call er mobiloperatøren med de mest fornøyde kundene.

Marius ValleMarius ValleJournalist
12. apr. 2011 - 15:43
Vis mer

One Call har ikke bare de mest fornøyde mobilkundene. Selskapet har landets mest fornøyde kunder uansett bransje, ifølge Norsk Kundebarometer.

Dette er første gang en mobiloperatør ligger på førsteplass i listen over bedriftene med mest fornøyde kunder. Av 100 mulige poeng fikk operatøren 83,7. De er tett fulgt av Flytoget med 83,3 poeng, og Hurtigruten med 83 poeng.

Det er ingen andre telekomselskaper på de ti øverste plassene. Den neste mobiloperatøren på listen er Chess på 24. plass. Deretter kommer Telenor Mobil på 32. plass, og Tele2 Mobil på 75. plass. Netcom havner på 106. plass totalt.

Bransjeresultater

For mobiloperatørene er rangeringen slik:

1. One Call - 83,7 poeng

2. Chess -  78,2 poeng

3. Telenor - 76,0 poeng

4. Tele2 - 72,5 poeng

5. Netcom - 70,3 poeng

 

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.