Hendig på service

  • arkivnyheter




Det norske selskapet ePocket Solutions har nå sluppet en ny versjon av ePocket Handyman - en mobil standardprogramvare for serviceteknikere. Den nye versjonen har et helt nytt og mer brukervennlig grensesnitt, forbedret ytelse og flere nye, nyttige funksjoner, blir det opplyst. ePocket Handyman 7 har mange nye funksjoner og forbedringer som er utviklet for å møte behovene til dagens serviceorganisasjoner. Oppgraderingen er den mest omfattende siden programmet ble lansert på slutten av 1990-tallet. Brukere vil nå få et mer brukervennlig verktøy og en mer effektiv arbeidsflyt. De nye funksjonene og forbedringene er til nytte både for teknikere som arbeider ute i felten og for de ansatte på kontoret. Blant de viktigste nyhetene i programmet er det nyutviklede brukergrensesnittet med større knapper og et forbedret tastatur med større bokstaver. Det er ikke lenger nødvendig å bruke penn da ePocket Handyman 7 er optimalisert for de nye finger-kontrollerte enhetene, som gjør håndtering mye enklere. En annen fordel er at programmet er basert på en mer oppgaveorientert arbeidsflyt, som betyr at antall klikk på skjermen vil bli færre enn i tidligere versjoner. Timeregistreringsfunksjonen oppdateres med et tidsur, som dokumenterer alle faser og alle avbrudd. Handyman 7 har en optimalisert ordreliste, raskere og mer omfattende søkefunksjonalitet og en ny, automatisk synkronisering som skjer i bakgrunnen ved endring av ordrestatus. Handyman har også en offline-mulighet som innebærer at serviceteknikere kan jobbe med Handyman uten forbindelse til kontoret via UMTS/GPS. Dette er spesielt viktig i områder uten mobildekning og i miljøer der trådløs kommunikasjon ikke er tillatt. Synkroniseringer kjøres automatisk i bakgrunnen, uansett om en ordre har blitt fullført eller fremdeles er aktiv.